tirsdag 18. januar 2011

Gaveposer:)

Hei igjen:)
Ha laget et par gaveposer..Syns det var koselig å sitte å pusle litt med disse posene..
Å så var det kjæmpe artig å ta fatt på penselen igjen..
Framsiden av posen

Baksiden

Å så måtte det bare bli en pose med dette hærlige stempelet fra Magnolia..
Tone på Kjøpsvik bokhandel sa i går at ho hadde dette stempelet i butikken sin.Noe som faktisk ha greid å gått meg hus for bi!! Så gubbelurn fikk fart på skoan sine i dag....dytta ut døra av ei stæmpelsjuk magedutti:)) Så dette ha æ kosa mæ med i dag..


Enkel bakside.




5 kommentarer:

  1. To kjempefine poser!
    God ide med båndet oppe, det vil jeg prøve neste gang jeg lager posekort!:)
    Ida

    SvarSlett
  2. for noen flotte poser du har laget. Nydelig pyntet:)
    Kan man handle på nettet hos kjøpsvik, finner det nemlig ikke jeg.
    klem:)

    SvarSlett
  3. Så kjempenydelige poser!
    Vil du sende meg adr din på mail?Da kan jeg sende den lille gaven du vant i posten!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  4. Så søte poser, heldige de som får dem:))
    Klem Sissel

    SvarSlett
  5. Tusen takk for flott kommentar i bloggen min. :)
    Dette var nokre utrolig flotte poser. :D
    klem fra Karianne

    SvarSlett